Přeskočit na hlavní obsah

Nejvyšší hlava pomazaná pro všechny systémy a infrastrukturu

Co takhle mít pohodovější pondělní rána? Zažít přátelskou atmosféru, která „práci“ mění na místo, kde tě to baví. Když k tomu přidáš fungující produkty (Jobs.cz, Prace.cz, Seduo.cz, Práce za rohem, Teamio.cz, Atmoskop.cz apod.) a možnost díky nim pomoci lidem získat práci i více radosti ze života, tak tvoje srdce jako toho našeho správného parťáka jistě zaplesá.

Baví tě řešit správu a rozvoj infrastruktury? Dokážeš se nadchnout i pro rutinní operativu jako je třeba vyjednávání s dodavateli a řešení licencí? Tak to si popravdě trochu jednorožec, ale to je jedině dobře! Přesně takového jednorožce teď totiž hledáme pro náš tým IT Operations! :)

Jako šéf(ka) téhle party bys měl(a) na starosti všechno od správy notebooků až po infrastrukturu pro vývoj a provoz našich služeb. Počítej, že to zahrnuje spoustu rutinní operativy, komunikace směrem dovnitř do firmy i ven a neustálé řešení toho či onoho, ale to tě asi nepřekvapí. Hlavní je, že kolem sebe budeš mít partu lidí, kteří ti s tím vším pomůžou a na které se můžeš spolehnout!

Co bys měl(a) jako šéf(ka) IT operations na starosti?

Tvůj hlavní a nejdůležitější úkol bude péče o 2 týmy technologických expertů na oblast správy a rozvoje. V jednoduchosti se jejich zaměření dá rozdělit na:

1) Business operations = infrastruktura pro vývoj a provoz našich služeb (Jobs / Prace / ...)
2) Internal operations = procesy / nástroje / licence pro práci zaměstnanců

Tým, který se stará o sféru "business operations” je dnes 6 členný (brzy 7 členný) a vede ho Honza “Hába” Habrman. Tým, který pečuje o “internal operations” je aktuálně 5 členný.

Vedle vedení svých týmů na tebe čekají ještě další povinnosti - některé z nich čistě operativní a řekněme dost rutinní, jiné naopak budou vyžadovat hodně inovativní přístup a otevřenou mysl.

  • Rutinní operativu bude tvořit hlavně řešení kontraktů s dodavateli a komunikace s nimi.
  • Nadhledové a inovativní bude pak třeba řešení nástrojů, které používáme - od hardwaru po software. V tomhle směru tě hodně využijeme i při projektování nových kanceláří a při přípravě na “New Normal” - doba se za poslední rok hodně změnila, co do nároku na vybavení firem, a s tvojí pomocí bychom rádi drželi krok a byli “up to date”.

Na jakých principech stavíme?

  • Maximální možná míra automatizace. Ať již se jedná o infrastrukturu pro provoz a vývoj našich služeb (Jobs.cz / Teamio / Seduo / ...), tak i nástroje a infrastrukturu pro zaměstnance (správa notebooků, interní sítě, uživatelských účtů, licencí, ...)
  • Selfcare jako řešení škálovatelnosti velikosti firmy. Ideálně stavět interní systémy a procesy tak, aby se zaměstnanci dokázali obsloužit sami.
  • Remote rozměr spolupráce, kdy některé zaměstnance v kanceláři neuvidíme, jak je rok dlouhý a přesto jim potřebujeme poskytnout kvalitní pracovní prostředí a support (homeoffice, ale i kanceláře v jiných městech / zemích).
  • Spolupráce ve skupině firem. LMC je vlastněno nadnárodní skupinou ALMA a dává smysl některé procesy / nástroje sdílet. Ale nesmí to jít na úkor spokojenosti zaměstnanců.

Co proto očekáváme od tebe?

  • Určitě potřebujeme, abys už měl(a) pár let zkušeností s vedením IT týmu. Ideálně úspěšných zkušeností :)
  • Odborné znalosti (ne nutně expertní) z oblastí private/public cloudů, licencování produktů, IT dodavatelských vztahů
  • Ochotu proniknout hlouběji do různých oblastí (například nyní řešíme problematiku digitálních podpisů pro různé účely -> analýza potřeb LMC, analýza možností, návrh optimální řešení)
  • Schopnost vést a úspěšně dokončovat složitější projekty. Ochota převzít zodpovědnost za dodání cílů projektu/ů.

A co tě u nás bude dělat šťastným/ou?

  • Prostor pro zkoušení nových postupů / technologií / nástrojů
  • Nejrůznější interní, ale i externí přednášky/kurzy. Navíc budeš mít volný přístup do našeho produktu Seduo, které je možnostmi osobního rozvoje naplněno k prasknutí :)
  • Týden dovolené navíc. Plus k tomu dalších 5 volných dní "Volňásků" na cokoliv, 1 den na Dobrovolnictví a Narozeninový den. Tedy více než 6 týdnů volna v roce. To už je fajn, ne. :-)
  • Čajovna s nejlepšími čaji z celé Asie (tenhle benefit má teď menší pauzu, ale jen co covid povolí, určitě se vrátí)
  • Tučný kredit v Cafeterii.
  • Home office je samozřejmostí a to nejen v téhle době.

Tak co? Jdeš do toho?

Pošli nám CV nebo tvůj LinkedIn profil a pojď (zatím online) si o tom popovídat s naším IT ředitelem Ondrou Myslivečkem.

S kým budeš pracovat?

Ondřej Mysliveček
Ondřej Mysliveček

Drtivá většina našeho byznysu stojí na technologiích. A právě ty se svým týmem krotím, aby naše služby přinášely to, co uživatelům slibujeme. A nejlépe i něco navíc.

Informace o pozici

Typ pracovního vztahu Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu Pracovní smlouva
Délka pracovního poměru Na dobu neurčitou
Požadované vzdělání Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky Čeština (výborná), Angličtina (výborná)

Kontaktní osoba


                    Adam Křenek
Adam Křenek

Jako Employee Guidance Partner se v LMC starám o oddělení Technology a jsem proto vždycky tam, kde se spojují cesty mezi lidmi a technologií – ať už to je nábor nového kolegy, rozvojový kurz programování nebo vztahy v týmu. Vedle toho ještě pečuji o naši značku zaměstnavatele a vztahy s odbornými technologickými komunitami, s nimiž spolupracuji na pořádání meetupů a konferencí.

Stránky LMC.eu používají k poskytování svých služeb soubory Cookies. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů Cookies. Více v našich Zásadách ochrany soukromí .