Přeskočit na hlavní obsah

Customer Success Tuning Master (nejen) pro robota Arnolda

Co takhle mít pohodovější pondělní rána? Zažít přátelskou atmosféru, která „práci“ mění na místo, kde tě to baví. Když k tomu přidáš fungující produkty (Jobs.cz, Prace.cz, Seduo.cz, Práce za rohem, Teamio.cz, Atmoskop.cz apod.) a možnost díky nim pomoci lidem získat práci i více radosti ze života, tak tvoje srdce jako toho našeho správného parťáka jistě zaplesá.

>>> FREELANCE SPOLUPRÁCE NA 5 DNŮ V TÝDNU<<<

Robot Arnold je nejmladším produktem LMC. Společně s Jobs.cz, Prace.cz, Seduo.cz a dalšími produkty chceme lidem umožnit, aby dělali svou práci rádi. Arnoldův úkol je pomoci firmám změnit způsob, jak dělají zaměstnanecké průzkumy. Arnold je činí rychlejšími, přesnějšími, efektivnějšími a taky zábavnějšími. No a fakt se v tom vyzná.

A my zase hledáme někoho, kdo se vyzná ve světě “Customer Success” a moc dobře ví, co tahle dvě anglická slovíčka ve světě produktového vývoje znamenají. Někoho, kdo si po téhle stránce vezme Arnolda pod svá křídla a bude zodpovědný za spokojenost klientů i za to, že se jim s naší aplikací bude dobře pracovat. Tak co na to říkáš? Je to tvůj šálek čaje? :) Pokud ano, tak si pojďme o téhle spolupráci, která by byla na IČO a zatím na 1 rok (12 měsíců), popovídat.

Jak Arnold funguje a jaká je jeho mise?

Arnold je konverzační robot, který komunikuje se zaměstnanci prostřednictvím chatu snadno, rychle a efektivně. Konverzace zaberou lidem typicky 5 minut a management firmy má výsledky průzkumu ihned po skončení sběru dat. Arnold dává zaměstnancům novou možnost ovlivnit, jak pracují, manažerům pak pomáhá slyšet jejich hlas. Nikdy dřív to nebylo jednodušší. Dnes už Arnolda využívají i velké mezinárodní firmy v různých zemích střední Evropy.

Co Arnolda čeká?

Arnold je dítko inovačního inkubátoru LMC a pořád by se dal označit ještě za startup. Po roce už můžeme směle říct, že se mu daří a vesele roste. Cílem do budoucna je z Arnolda vybudovat skutečně globální produkt. Za tím účelem bude potřeba ho neustále rozvíjet a posouvat, proto i veškerý jeho další vývoj by měl být opravdu dynamický. Postupně plánujeme další rozšiřování týmu tak, aby Arnold získal stejné zázemí jako ostatní produkty z naší dílny.

Co bude tvým úkolem?

Budeš tak trochu designérem(kou), produkťákem(čkou) i markeťákem(čkou) s businessovým přesahem, díky čemuž dokážeš vytvořit celistvý zákaznický prožitek. :) Trochu divoká představa, takže konkrétně:

  • Úplně na začátku sestavíš Customer Journey, díky které zmapuješ, co všechno se s uživateli děje poté co vstoupí do Arnolda. To ti pár měsíců zabere. Tvoje další práce pak bude o neustálém zlepšování Customer Experience, díky které budou jednotliví uživatelé používat Arnolda dobře a naplno. Jinými slovy poznají jeho hodnotu. Věříme, že díky tomu budou rok co rok Arnolda rádi využívat.
  • Budeš průběžně vyhodnocovat online onboarding, který jsi nastavil/a. Díky analýze toho, jak uživatelé s produktem pracují, včas odhalíš, který uživatel, potřebuje pomoct.
  • Budeš provázet uživatele trialem a dohlédneš na to, že jím úspěšně projdou. Nasměruješ je pak do placených verzí tím, že jim ukážeš jejich výhody a naučíš je v nich pracovat.
  • Zajistíš, že budeme mít přehledně na jednom místě veškerý feedback od zákazníků, ať už jde o supportní požadavky nebo návrhy na rozvoj produktu.
  • Budeš aktivně využívat nástroje online podpory Intercom, Inline Manual nebo jiné další, které najdeš a prověříš.
  • A když tohle všechno zvládneš, pustíš se ještě do měření a vyhodnocování spokojenost a loajality zákazníků.

Sedmero pravého Customer Success Specialisty(ky)

Je jedno, jestli jsi designér(ka) služeb, produkťák(čka) nebo markeťák(čka), kterého(ou) to táhne tímhle směrem, nebo jestli máš zkušenost z technického supportu a cítíš, že na to máš náturu.

  • Online aplikace jsou tvůj denní chleba a máš vášeň pro technologie. Umíš používat Google Analytics, víš, co je NPS a už jsi někdy narazil(a) na Intercom.
  • Baví tě pomáhat. Chceš každému uživateli zajistit maximální zážitek i užitek.
  • Umíš to dobře s lidmi. Máš přirozený komunikační a přesvědčovací talent.
  • Jsi proaktivní, dokážeš si poradit v jakékoliv situaci a věci dotahuješ do konce. Prostě jsi „táhlo“.
  • Umíš podpořit byznys – ať už dobře prezentovanými daty nebo “jen” úsměvem. Dobrý pocit klienta vede k dobrým výsledkům.
  • Jdeš k podstatě problému, dokážeš vnímat detaily i celkové souvislosti.
  • Diskutovat o problémech v angličtině s kolegy v Polsku je pro tebe hračka. Ale i ve spisovné češtině (slovem i písmem) se cítíš jako ryba ve vodě.
  • Pokud máš zkušenost se supportem SaaS řešení nebo s B2B klientelou, budiž to pro tebe výhodou.
  • No a jestli pořád nevíš jistě, jestli je to to pravé, zkus si poslechnout, jak o tom všem mluví naše Customer Success Manažerka - Monika Štekrová >>> http://youtu.be/fGimRlNUaiY.

Co tě u nás bude těšit?

  • Dobrý pocit z práce na produktu, který pomáhá lidem - a to není vůbec málo.
  • LMC roste, ty můžeš růst s ním. To, že by naše spolupráce byla zatím jen na 1 rok totiž neznamená, že bychom nechtěli pokračovat dál. Naopak, pokud to mezi námi bude dobře fungovat, tak si tě určitě budeme chtít nechat, co nejdéle to jen půjde!
  • Až se Covid přežene, tak zas otevřeme čajovnu. Máme nejlepší čaje z celé Asie. Nebo raději dáváš přednost výborné kávě?
  • Samozřejmostí je flexibilní pracovní doba a home-office.
  • Nakonec tě stejně asi nejvíc budou bavit kolegové. V LMC máme fakt super kulturu. Nevěříš? Koukni na Atmoskop.cz na recenze našich zaměstnanců.

Tak co? Jdeš do toho?
Pošli nám CV nebo tvůj LinkedIn profil a "pojď" (zatím online) si o tom popovídat s naší šéfkou Customer Success Monikou Štekrovou a Business Ownerem pro Arnolda Leošem Černým.

S kým budeš pracovat?

Alfred Simuna
Alfred Simuna

Chceme, aby naše produkty pomáhaly lidem – u nás i v zahraničí. Investujeme proto do rozvoje těch stávajících a zároveň pořádně šlapeme do inovací – nových produktů.

Leoš Černý
Leoš Černý

S kolegy rozvíjíme Teamio a Jobote – online aplikace, díky kterým si firmy dokážou najít a vybrat dobré lidi. Pomáháme nejen v Česku, ale i ve Finsku a nově i v Polsku.

Informace o pozici

Typ pracovního vztahu Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu Práce na živnostenský list/IČO
Délka pracovního poměru Na dobu určitou
Požadované vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky Čeština (výborná), Angličtina (pokročilá)
Kontaktní osoba
Leoš Černý, Business Owner pro Teamio & Arnolda

Stránky LMC.eu používají k poskytování svých služeb soubory Cookies. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů Cookies. Více v našich Zásadách ochrany soukromí .