Přeskočit na hlavní obsah

Markeťák(čka) pro službu Atmoskop v CZ & PL

Co takhle mít pohodovější pondělní rána? Zažít přátelskou atmosféru, která „práci“ mění na místo, kde tě to baví. Přidej k tomu, že díky produktům, jako třeba Jobs.cz, Prace.cz, Seduo.cz nebo Atmoskop.cz, budeš lidem pomáhat získat práci a s ní i víc radosti ze života. Co myslíš? Srdce našeho budoucího parťáka určitě zaplesalo.

Víme, že markeťáků je hodně, ale my hledáme nadšence s chutí něco dokázat! Někoho, kdo s námi bude měnit pohled na svět práce a ještě se u toho bude dobře bavit. :)

Právě vymýšlíme, jak nastartovat Atmoskop v Polsku a lámeme si hlavu, jak ho ještě víc vyladit pro uživatele v ČR. Také stále dokola hledáme nové a nové způsoby, jak co nejlépe využít Atmoskop pro firmy. Aby jeho potenciálu využívali naplno při řešení svých náborových potřeb. Potřebujeme tvůj zápal, nápady a bystrou hlavu, aby nám pomohla a určovala marketingovou strategii tady doma i v Polsku. Tak co? Troufneš si? :) Tak čti dál…

Jak si Atmoskop vede?

Po téměř 5 letech jsme, občas i dost živelně :), vyrostli v produkt, který se může na straně B2B pyšnit velkými klienty zvučných jmen, a více než milionem B2C uživatelů. Je to něco, co nás nabíjí a ukazuje, že to byl správný směr. Atmoskop se skvěle rozjel tady doma, ale už pár měsíců běží také v Polsku a rádi bychom ho časem dostali i do dalších zemí. Naší vizí je, že Atmoskop bude pevnou součástí jakéhokoliv rozhodování o změně práce bude … no... a ty v téhle vizi budeš lítat s námi jako hlavní marketingový tahoun :)

Co tě u nás čeká?

  • Starost o produkt a značku Atmoskop od A do Z v CZ a v PL... takže tak nějak všechno. :)
  • Poznávání potřeb cílových skupin, návrhy marketingové strategie a nastavení cílů.
  • Zodpovědnost za to, aby naši klienti rozuměli výhodám Atmoskopu a dokázali je naplno využít.
  • Péče o komunikaci s firemními uživateli, aby věděli o novinkách a o všem, co pro ně připravujeme.
  • Budeš parťákem salesu, aby naši obchodníci měli všechny potřebné argumenty a materiály pro splnění cílů.
  • Budeš jedna ruka s celým produktovým týmem - těšit se můžeš na produkťáka Petra, UXáka Martina, Delivery Manažera Lukáše, kluky z vývoje, BI a Data Science, no a v neposlední řadě taky na našeho atmoskopího kapitána Adama.
  • Bude na tobě, aby Atmoskop všude komunikoval konzistentně a srozumitelně... ve všech zemích, kde je, a kam půjde:)
  • Ale neboooj… nebudeš na to sám, k ruce ti bude celá interní marketingová agentura plná specialistů a taky se vždycky můžeš obrátit na svého šéfa Milana (aka Fořťáka).

Jak si tě představujeme?

  • Baví tě oblast pracovního trhu a rád/a sleduješ, kam se v této digitální době posouvá.
  • Nemáš problém řídit marketingové aktivity přes více zemí.
  • Máš chuť posunout Atmoskop o velký krok a zanechat tak v něm pořádnou stopu. Máš nápady jak na to.
  • Často se ptáš “proč?” a svoje rozhodnutí stavíš na číslech a faktech.
  • Máš přehled napříč marketingem a praxí sis ověřil, co kdy funguje a taky ne.
  • Máš praktickou zkušenost s 360° marketováním online produktu, ideálně přímo s B2B produktem.
  • Domluvíš se anglicky s kolegy z jiných zemí a report v angličtině zvládneš levou zadní.
  • Agilní postupy ti nejsou cizí.

A co tě u nás bude dělat štastným/ou

  • Dobrý pocit ze své práce, kterou pomáháš jiným lidem, a to není vůbec málo.
  • Nejrůznější interní, ale i externí přednášky/kurzy. Navíc budeš mít volný přístup do našeho produktu Seduo, které je možnostmi osobního rozvoje naplněno k prasknutí :)
  • Týden dovolené navíc. Plus k tomu dalších 5 volných dní "Volňásků" na cokoliv, 1 den na Dobrovolnictví a Narozeninový den. Tedy více než 6 týdnů volna v roce. To už je fajn, ne. :-)
  • Čajovna s nejlepšími čaji z celé Asie (tenhle benefit má teď menší pauzu, ale jen co covid povolí, určitě se vrátí)
  • Tučný kredit v Cafeterii.
  • Samozřejmostí je flexibilní pracovní doba a home-office.
  • Nakonec tě stejně asi nejvíc budou bavit kolegové. V LMC máme fakt super kulturu. Nevěříš? Koukni třeba právě na Atmoskop.cz na recenze našich zaměstnanců.

Tak co? Jdeš do toho?

Pošli nám CV nebo tvůj LinkedIn profil a "pojď" (zatím online) si o tom popovídat s Milanem Fořtem alias Fořťákem a Adamem Hazdrou, který je velitelem celého Atmoskopu.

S kým budeš pracovat?

Alfred Simuna
Alfred Simuna

Chceme, aby naše produkty pomáhaly lidem – u nás i v zahraničí. Investujeme proto do rozvoje těch stávajících a zároveň pořádně šlapeme do inovací – nových produktů.

Adam Hazdra
Adam Hazdra

Snažím se zjistit, jak bude vypadat budoucnost práce. Mapuju trendy, nové nápady, zkouším a testuju, co lidé potřebují.

Michal Dlouhý
Michal Dlouhý

Marketing je slovo, které ne vždy vzbuzuje pozitivní emoce a hrdost na to, co člověk dělá. Neoprávněně. Pokud chcete mít radost z toho, kolika lidem jste svojí prací pomohli a kolik jste jich inspirovali, je pro vás marketingové oddělení LMC hodně dobrá volba.

Informace o pozici

Typ pracovního vztahu Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu Pracovní smlouva
Délka pracovního poměru Na dobu neurčitou
Požadované vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky Angličtina (pokročilá), Čeština (výborná)

Kontaktní osoba


                    Dagmar Šimonová
Dagmar Šimonová

Nábor je pro mě takový namlouvací tanec, z něhož může vzniknout mezi zaměstnancem a firmou dlouhodobý a pevný vztah. Společně s manažery se snažím do týmu produkťáků, uxáků, marketérů, analytiků, výzkumníků nebo finančníků najít lidi, kteří jsou nejen vynikajícími odborníky, ale s nimiž si kulturně i lidsky sedneme. Na to klademe velký důraz. Těším se, až se setkáme.

Stránky LMC.eu používají k poskytování svých služeb soubory Cookies. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů Cookies. Více v našich Zásadách ochrany soukromí .