Přeskočit na hlavní obsah

Product manager pro Atmoskop

Najít ve své práci smysl a podílet se na tvorbě produktů jako jsou Jobs, Práce, Seduo, Práce za rohem, Atmoskop, Teamio, Techloop, Arnold a dalších, umožnit lidem získat práci, něco se pro práci naučit a užívat si tak radosti ze života, to můžete díky LMC.

Hledání nové práce je obtížná situace. Nová práce, nové prostředí, noví lidé.
Atmoskop je tu, aby uchazečům o práci tuhle situaci usnadnil a dovolil nahlédnout do nové firmy ještě předtím, než se v ní budou o práci ucházet. Chceme, aby lidé mohli pracovat ve firmě, kde se budou cítit nejlépe. Zprostředkovat tento zážitek teď budeš moci i ty.
V Česku jsme ten nejsilnější portál práce nabízející, jak se říká, "kouknutí pod pokličku". V Polsku bychom úspěch rádi zopakovali. Určitě neusínáme na vavřínech. Máme před sebou mnoho výzev. Chceme uchazečům zprostředkovat to nejlepší z firemní atmosféry a přivést ty nejlepší uchazeče do nejlepších firem.

Produkťařina pod záštitou LMC

Atmoskop patří spolu s Jobs.cz, Práce.cz, Práce za rohem, Seduo, Teamio, Jobote, Techloop, Robot Arnold a dalšími do rodiny produktů firmy LMC.
Kultura je u nás postavená na 3 pilířích - lidskosti, svobodě a radosti z práce. Promítají se úplně do všeho, a to včetně produktového vývoje.
• Chceme dělat dobré produkty dobře. I proto nám řízení produktů pomáhal nastavit sám Marty Cagan, světový guru v oblasti produktového managementu.
• Produktové týmy mají u nás silnou autonomii. V každém týmu sedí produkťák, UX designér, delivery manažer a parta vývojářů. K ruce mají markeťáka, datového analytika, výzkumníky a další podpůrné role.
• Produkty řídíme pomocí kvartálních cílů, OKRek, které si navíc produktové týmy samy stanovují.
• Jak cíle naplnit, nevymýšlíme od stolu. Místo toho běžíme v neustále se opakujícím procesu Product Discovery. Mluvíme s lidmi o jejich problémech, snažíme se vymýšlet řešení, prototypujeme, vyvracíme hypotézy, získáváme zpětnou vazbu. Pořád dokola.
• Vyvíjíme v týdenních nebo dvoutýdenních sprintech, Scrum, Kanban... Co kterému týmu vyhovuje. Hlavně dbáme na interakce a komunikaci v týmu. Snažíme se u toho myslet a nekopírovat suše žádné poučky a učebnice.
• Na každé pozici sedí člověk, který má svou práci rád, chce se v ní zlepšovat a posouvat své řemeslo dál. A to je nejvíc.

Co u nás budeš dělat

• Budeš součástí produktového týmu pracujícího na produktu Atmoskop - pracovním portálu pro lidi, co hledají novou nebo přemýšlejí o změně práce.
• Produkťáci jsou motorem rozvoje našich produktů. Budeš určovat nejen to, co se bude vyvíjet, ale i to, co se vyvíjet nebude. A to je ještě důležitější!
• Proto musíš porozumět uživatelům, ale i číslům. Budeš v kolotoči výzkumů, testování, sbírání zpětné vazby, datových analýz a vyhodnocování výkonnostních metrik.
• Spolu s dalšími produkťáky a s business ownerem (takový tvůj nadřízený zodpovědný za byznys výkon produktu) budeš určovat a poté naplňovat dlouhodobou produktovou strategii.
• V denno-denní rutině se budeš účastnit standupů, plánovat sprinty, prioritizovat backlog, mluvit s obchodníky nebo s customer care.
• Neboj, nebudeš na to sama/sám. Produktový vývoj je týmový sport. Parťáky ti budou UXák Martin, vývojáři pod vedením lead developera Davida, business owner Adam, a další produkťák Atmoskopu Petr. Opřít se budeš moct o kohokoliv, kdo pracuje v LMC.

Co bys měl(a) umět, kým bys měl(a) být:

• Pracovat můžeš kdekoliv od Aše až po Jablunkov (v tom se meze nekladou). Pracujeme hybridně. Větší část práce je online, ale také se chceme potkávat i osobně. Srdce vývojového týmu je v Ostravě. Srdce byznysu je v Praze. Cestování jednou za čas by ti nemělo vadit.
• Product Discovery, Dual-Track agile, OKR, Lean, MVP, Jobs to be done, SaaS... Nic z toho by pro tebe nemělo být cizím slovem.
• Pokud máš zkušenosti s řízením digitálních produktů v rolí produkťáka, boží! Blízké role jako třeba UX/Product designer, markeťák nebo klidně vývojář/ka s vášní pro produkt a spokojeného uživatele, i to se počítá. Více než počet let praxe nás zajímá chuť a „drajv“.

V LMC se můžeš těšit na:

• Dobrý pocit z práce na produktu, který opravdu pomáhá lidem. A oni ti dokonce za něj rádi poděkují. Co víc si přát?!
• LMC roste, ty můžeš růst s ním. Vznikají nám nové týmy a nové příležitosti.
• Občas musíš nabrat síly. Týden dovolené navíc se bude hodit. K tomu ti dáme pět volných dní na cokoliv, jeden den na dobrovolnictví a jeden den na tvoje narozeniny. To už je více než 6 týdnů volna v roce. To už je fajn, ne.
• Kredit v Cafeterii, stravenkový paušál už jsou de facto standard.
• Nakonec tě stejně asi nejvíc budou bavit kolegové. V LMC máme fakt super kulturu. Nevěříš? Koukni na Atmoskop.cz na recenze našich zaměstnanců.

Pojď s námi dělat ty produkty pořádně! :-)

Pošli nám CV nebo tvůj LinkedIn profil a "pojď" (zatím online) si o tom popovídat s Business ownerem Atmoskopu Adamem Hazdrou a Product managerem Petrem Lamačem.

S kým budeš pracovat?

Alfred Simuna
Alfred Simuna

Chceme, aby naše produkty pomáhaly lidem – u nás i v zahraničí. Investujeme proto do rozvoje těch stávajících a zároveň pořádně šlapeme do inovací – nových produktů.

Adam Hazdra
Adam Hazdra

Snažím se zjistit, jak bude vypadat budoucnost práce. Mapuju trendy, nové nápady, zkouším a testuju, co lidé potřebují.

Miroslav Žebrák
Miroslav Žebrák

Product manageři v LMC jsou vždy na straně uživatelů. Stojíme za špičkovými produkty navrženými tak, aby našim klientům přinášely co největší užitek a jejich používání pro ně bylo co nejpříjemnější. Těší nás, když zákazníci zůstávají našim produktům věrní.

Informace o pozici

Místo pracoviště Praha-Holešovice, Česká republika
Typ pracovního vztahu Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu Pracovní smlouva
Délka pracovního poměru Na dobu neurčitou
Požadované vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky Čeština (pokročilá), Angličtina (pokročilá)

Kontaktní osoba


                    Dagmar Šimonová
Dagmar Šimonová

Nábor je pro mě takový namlouvací tanec, z něhož může vzniknout mezi zaměstnancem a firmou dlouhodobý a pevný vztah. Společně s manažery se snažím do týmu produkťáků, uxáků, marketérů, analytiků, výzkumníků nebo finančníků najít lidi, kteří jsou nejen vynikajícími odborníky, ale s nimiž si kulturně i lidsky sedneme. Na to klademe velký důraz. Těším se, až se setkáme.